neděle 3. dubna 2011

Never Let Me Go

I když nemám ráda škatulky - zařazení drama/romantický ve mně moc důvěru nevzbuzovalo. Tento film mě však velmi mile překvapil. Příběh lásky se odehrává na pozadí velmi zajímavého příběhu - předlohou filmu je kniha Never Let Me Go od anglického spisovatele japonského původu Kazua Ishigury /knihu si chci určitě přečíst, bohužel až po shlédnutí filmu, což není dobré pořadí/.
Pomalejší /ne však nudné!/ tempo filmu ještě umocňuje smutný příběh. Obrazově krásný, moc se mi líbila jeho atmosféra.
V hlavních rolích Carey MulliganAndrew Garfield a Keira Knightley.

8 komentářů:

Ceady řekl(a)...

tento film jsem neviděla, ale v nejbližší době se to chystám napravit :)

Misha řekl(a)...

Ten film jsem viděla už dvakrát. Knížku jsem četla s předstihem a jsem ráda, že jsem zvolila zrovna takový postup! :) Film jí pěkně doplňoval. Brečely jsme u něj s maminkou jako těhotné budoucí matky ;)

.zu řekl(a)...

Já bohužel o knížce nevěděla:-( Jinak bych zvolila stejný postup, páč je to vždy lepší... A u filmu jsem taky brečela jako želva:-)

joss řekl(a)...

ten jsem nikdy neviděla, zajímavý! a navíc tam hraje můj oblíbenej herec Garfield.

Anonymní řekl(a)...

ajajajaj.. u toho se brečí?? zkusím - já totiž brečela jen u Babičky, tak schválně..=)

Unknown řekl(a)...

heh no idem na to :P

Unknown řekl(a)...

pockat najskor knihu :)

.zu řekl(a)...

:D

Okomentovat